پردیس شهید پاک نژاد یزد

دیدار سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

در روز یک شنبه 18 آذر ماه 97 سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان یزد به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان، با حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کردند.

دکتر دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در خصوص نقش و اهمیت تربیت معلم در توسعه جامعه مطالبی را ایراد کرد. وی همچنین آمادگی خود را به منظور هرگونه کمک، در جهت رشد دانشگاه فرهنگیان استان اعلام نمود.

در این دیدار دکتر دهقان منشادی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان، بااشاره به توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به این دانشگاه، حمایت همه جانبه از دانشگاه فرهنگیان را خواستار شد. وی با اشاره به حمایت همیشگی حضرت آیت الله ناصری از تربیت معلم، خواستار تداوم این حمایت و ارتباط قوی ایشان با دانشگاه فرهنگیان شد و از ایشان دعوت به عمل آورد تا در جلسات ماهانه بحث تربیت برای دانشجویان دو پردیس، حضور یابند. همچنین وی به مشکلات پیش روی دانشگاه فرهنگیان استان به خصوص بحث فضای فیزیکی و وضعیت جغرافیایی پردیس خواهران اشاره کرد.

حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به تلاش در جهت سوق دادن دانش آموزان به فطرت الهی و هویت الهی آنان، لازمه این موضوع را تربیت معلم خوب دانست. وی با ذکر این نکته که تمام حرکات و سکنات معلم بر روی دانش آموزان اثر می گذارد، اخلاق، رفتار، گفتار و عمل معلم را در این زمینه مهم تلقی کرد. همچنین وی خواستار معرفی کتب شهید مطهری و امام خمینی (ره) و بزرگان دینی به دانشجویان و برگزاری مسابقات از محتوای آن ها در دانشگاه فرهنگیان شد. صحبت در مورد تهدیدات فضای مجازی از دیگر بحث های ایشان در این جلسه بود.


نظرات کاربران